Vítejte na stránkách obce Obec Boháňka.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Zrušení pokladny dne 27.06.2023

  • začíná v pátek 23. 6. 11:00 končí v úterý 27. 6. 20:00
  • Obecní úřad

Z důvodu dovolené administrativní pracovnice je zrušena pokladna obecního úřadu v úterý dne 27.06.2023.

Omlouváme se za komplikace, ale žádáme o pochopení období dovolených.

Novinky z úřad a

Historické dokumenty - hledáme dárce

publikováno: 23. 8. 2024

  • Lucie Kubátová
  • 67

Vyzíváme anonymního dárce, který uložil do poštovní schránky paní Dršatové Jitce (Chloumek), složku plnou historických dokumentů aby se přihlásil na obecním úřadě.

Moc děkujeme za dar! 

Jen bychom potřebovali zjistit původ dokumentů jak se dostaly až k nám tj.paní Dršatové do schránky.

Děkujeme a těšíme se na shledání!

Obec Boháňka

COOP Boháňka 29.7. - 3.8. ZAVŘENO - dovolená

publikováno: 22. 7. 2024

  • Petr Fejfar
  • 64

Vážení spoluobčané ve dnech 29.7. - 3.8. Bude obchod na Boháňce uzavřen z důvodu čerpání dovolené. Děkujeme za pochopení

obec Boháňka

Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025

publikováno: 18. 6. 2024

  • Lucie Kubátová
  • 54

Krajský úřad Královéhradeckého kraje nám zaslal datovou schránkou návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025.

odkaz:Návrh železničního jízdního řádu pro rok 2025 - Doprava Královéhradeckého kraje (dopravakhk.cz)

Žádá nás o zpřístupnění návrhu jízdního řádu našim občanům a vyzývá nás k jeho
připomínkování. Připomínky za naši obec máme odeslat datovou schránkou jako
odpověď na tento dopis, a to nejpozději do 11. 07. 2024.

Žádáme tedy občany, kteří chtějí vznést připomínky aby tak učinili písemně na OÚ do 05.07.2024 abychom vaše připomínky mohli včas předat požadovanou formou.

V případě připomínek k zajištění dopravní obslužnosti Vás žádáme o uvedení konkrétních
přepravních potřeb, které nejsou veřejnou dopravou pokryty, a to ve členění dle těchto
parametrů:
- výchozí obec (místo) a cílová obec (místo) cesty,
- účel cesty (zaměstnání, škola, lékař, nákup, volnočasová aktivita, …),
- přesný časový údaj určující přepravní potřebu (např. čas začátku či konce vyučování
nebo pracovní doby),
- pravidelnost cesty (každý pracovní den, 2x týdně, v sobotu, nepravidelně, …),
- kolika osob se tato přepravní potřeba týká.

Díky znalosti těchto parametrů budeme moci požadavky na zajištění dopravní obslužnosti
posoudit z komplexního hlediska a následně zvolit optimální řešení pro jejich zajištění.
Děkujeme Vám za spolupráci a jsme s pozdravem.
Ing. David Procházka
vedoucí oddělení dopravní obslužnosti

publikováno: 28. 5. 2024

  • Lucie Kubátová
  • 187

Zrušení pokladny v úterý 04.06.2024.
Úřední hodiny od 18:00 zůstávají nezměněny.

ObecInformuje8792